In onze webshop kunt u veilig en vertrouwd uw verf- en benodigdheden bestellen. Hieronder lichten wij graag aan u toe hoe het bestellen en betalen werkt.

Ik wil zakelijk bestellen. Kan dat?
Zeker, met of zonder account. U kunt uw bedrijfsnaam opgeven tijdens het bestellen. Hou er rekening mee dat Trunkrs uw bestelling uitsluitend levert op een particulier adres. Bij een zakelijk adres kunt PostNL selecteren als vervoerder.

Bestelt u vaker zakelijk, vraag dan gerust een offerte aan.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen is bij ons erg eenvoudig. In vier stappen kunt u bij ons de mooiste verf en benodigdheden bestellen. Graag lichten wij ze aan u toe:

  • Stap 1: Plaats de producten in uw winkelwagen
    Blader hier door de categorieën of en zoek het benodigde verf product bovenaan in de zoekbalk. Op de productpagina kunt u een mengkleur kiezen van de meestgebruikte kleurenstalen. Ook kunt u aangeven hoeveel u ervan wilt bestellen. Klik dan op de grote groene knop en de producten worden toegevoegd aan de bestelling. Controleer altijd goed of u de juiste producten en de juiste aantallen hebt opgegeven.

  • Stap 2: Log in of maak een account aan
    Heeft u al een account? Mooi zo, dan gaat het bestellen sneller. Gewoon even inloggen en alle gegevens staan al ingevuld. Heeft u nog geen account? Dan kunt u snel en simpel een account aanmaken door de gegevens in te vullen. Het is uiteraard niet verplicht om een account aan te maken.

  • Stap 3. Kies bezorgen of ophalen
    U kunt vervolgens aangeven waar u de bestelling wilt laten bezorgen. Voor de snelste aflevering kiest u Trunkrs. Voor zakelijke afleveradressen kunt u PostNL selectere. Uiteraard kunt u uw bestelling ook ophalen in onze verfwinkel in Zwolle.

  • Stap 4: Controleer de bevestiging
    Controleer in het overzicht wat u bestelt voordat u op de koopknop klikt. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw online bankomgeving om te betalen. U ontvangt binnen enkele minuten na afronden van uw bevestiging een bevestigingsmail. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen over bestellen

Hoe zit het met mijn bestelling waarbij de producten verschillende levertijden hebben?
Het kan gebeuren dat uw bestelling producten bevat die niet direct leverbaar zijn. Wij nemen dan contact met u op over de verdere afhandeling. Het kan zijn dat u iets langer op uw bestelling moet wachten of dat wij u een alternatief product aanbevelen die wel direct leverbaar is. In overleg stemmen we samen af hoe wij u het beste kunnen helpen.

Hoe geef ik een wijziging door aan mijn bestelling?
U kunt in uw account dashboard de bestelling wijzigen als deze nog niet is verstuurd. Log in uw op uw account. Neem gerust contact met ons op als u hulp nodig heeft. Wij helpen u graag.

Let op: Heeft u een mengkleur besteld? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Zodra uw verf namelijk eenmaal op maat is gemengd, dan kunnen wij deze niet meer annuleren of wijzigen. Houd u het ordernummer bij de hand en neem direct contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, u kunt de verzendoptie ‘Afhalen’ selecteren tijdens het afrekenen via onze webshop. Wij geven u een seintje als uw bestelling klaarstaat. Bekijk hier onze adresgegevens en openingstijden van onze verfwinkel in Zwolle.

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling
Ook bij andere vragen over uw bestelling helpen wij u graag. Neem gerust contact met ons op.

Betaalinformatie 

Wij vinden het belangrijk dat u bij ons veilig online uw verfproducten kunt kopen. Om die reden is uw verbinding met onze webshop beveiligd en werken wij samen met een vertrouwde, Nederlandse betaalprovider Buckaroo. U kunt er zeker van zijn dat u uw bestelling veilig kunt afrekenen. Zo werken wij via een veilige SSL-verbinding worden uw transactiegegevens versleuteld. Deze veilige SSL-verbinding is te herkennen aan het "groene slotje" in uw browser.

U kunt in onze webwinkel als volgt betalen:

  • iDeal
  • Op rekening (voor bedrijven)
  • Visa of Mastercard
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving 
  • Apple Pay
  • Achteraf betalen via Billink

Achteraf betalen
Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaalt u later (binnen 14 dagen) de factuur. Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening.

Let op: U ontvangt vervolgens namens Billink de factuur welke verantwoordelijk is voor de verdere afhandeling van jouw betaling.” Zorg ervoor dat u de factuur op het rekening nummer van Billink overmaakt en niet op ons rekeningnummer.

De genoemde prijzen in onze webshop zijn standaard inclusief btw.

Contact