Direct contact?038 453 53 01
Stuur een e-mail[email protected]
Bezoek onze winkelPlan uw route
Zakelijke klant?Offerte aanvragen

Klantenservice

Verfstein.nl is de officiële webshop van verfspeciaalzaak Eerenstein & Boer uit Zwolle. Bij ons kunt u al bijna 70 jaar terecht voor de beste verf in de mooiste kleuren. Lees meer over ons bedrijf.

Waar vroeger het advies in de winkel werd overgebracht, gaat dat tegenwoordig steeds meer online. Sinds 1954 zijn wij uw kleurmakers. Graag blijven wij dat ook in de toekomst. Of dat nu online of offline is. Wij staan 6 dagen per week voor u klaar. Bel ons voor advies, stuur een mail of bericht ons via Whatsapp.

Natuurlijk bent en blijft u ook van harte welkom in onze verfwinkel in Zwolle. 

 

 

Veelgestelde vragen
Bestellen
Ik wil zakelijk bestellen. Kan dat?

Zeker, u kunt uw bedrijfsnaam opgeven tijdens het bestellen. Houdt u er rekening mee dat Trunkrs uw bestelling uitsluitend levert op een particulier adres. Bestelt u vaker zakelijk, vraag dan hier vrijblijvend een offerte aan.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op Verfstein.nl kunt u eenvoudig en veilig uw verf en benodigdheden online bestellen. Hier vindt u de bestelinformatie.

Hoe geef ik een wijziging door aan mijn bestelling?

Heeft u een account? Dan kunt u inloggen en bij uw dashboard de bestelling wijzigen. Dit is alleen mogelijk indien uw bestelling nog niet is verzonden. Log in uw op uw account. Neem gerust contact met ons op als u hulp nodig heeft. Wij helpen u graag.

Let op: Heeft u een mengkleur besteld? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Zodra uw verf namelijk eenmaal op maat is gemengd, dan kunnen wij deze niet meer annuleren of wijzigen. Houd uw ordernummer bij de hand en neem direct contact op met onze klantenservice.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op de productpagina ziet u de levertijd van het specifieke product. Indien het product op voorraad is, dan geldt de volgende levertijd: Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, volgende werkdag in huis. Meer informatie vindt u op deze pagina.

Hoe zit het met mijn bestelling waarbij de producten verschillende levertijden hebben?

Het kan gebeuren dat uw bestelling producten bevat die niet direct leverbaar zijn. Wij nemen dan contact met u op over de verdere afhandeling. Het kan zijn dat u iets langer op uw bestelling moet wachten of dat wij u een alternatief product aanbevelen dat wel direct leverbaar is. In overleg stemmen we samen af hoe wij u het beste kunnen helpen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Zeker. U kunt de verzendoptie ‘Afhalen’ selecteren tijdens het afrekenen via onze webshop. Wij geven u een seintje als uw bestelling klaarstaat. Bekijk hier onze adresgegevens en openingstijden van onze verfwinkel in Zwolle.

Betalen
Kan ik bij u veilig online betalen?

Wij vinden het uiteraard erg belangrijk dat u bij ons veilig en vertrouwd uw verfproducten kunt kopen. Om die reden is uw verbinding met onze webshop beveiligd en versleuteld. Dit kunt u zien aan het 'groene slotje' in de adresbalk van uw internetprogramma. Wij werken samen met betaalpartner Buckaroo. Een vertrouwde, Nederlandse betaalprovider. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt in onze webwinkel afrekenen met:

  • iDeal
  • Op factuur (vaste klanten)
  • Bancontact
  • Visa en Mastercard
  • Achteraf betalen met Billink 
Hoe kan ik op factuur of op rekening betalen?

Als vaste, zakelijke klant kunt u bij ons op rekening uw verfproducten en benodigdheden kopen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Verzenden & retour
Met welke vervoerder wordt mijn pakket verstuurd?

Wij werken samen met Trunkrs. Onze vervoerspartner verzendt op een snelle, duurzame manier uw verf. Hier leest u meer informatie over de levertijden.

Wanneer ontvang ik de track & trace e-mail?

U ontvangt op de bezorgdag rond 15.00 uur traceercode van uw pakket. Bekijk ook: https://www.trunkrs.nl/#track-en-trace 

Kan ik een gewenste bezorgdatum opgeven?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u in het opmerkingenveld (laatste stap) de gewenste bezorgdatum opgeven. Wij gaan dan ons uiterste best doen om alle artikelen op die datum te bezorgen.

Kunnen jullie leveren op de Waddeneilanden?

Nee, op dit moment helaas niet. Wij onderzoeken de mogelijkheden om te leveren op de Waddeneilanden. Vul voor nu een ander afleveradres in tijdens het bestellen.

Berekenen jullie verzendkosten over mijn bestelling?

Bij bestellingen onder de € 59,00 brengen wij voor Nederland maximaal € 6,95 verzendkosten in rekening voor Nederland (uitgezonderd Waddeneilanden) en € 9,95 voor België. Bestellingen boven de € 59,00 verzenden wij gratis. Voor het buitenland geldt gratis verzending vanaf € 100,00.

Komt u langs om uw bestelling af te halen? U bent van harte welkom. U betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Dit kunt u opgeven tijdens het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft als consument het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van redenen te herroepen.  

LET OP: De kleuren die wij speciaal voor u mengen of op maat voor u maken zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Deze kunt u dus niet retourneren.

Hier leest u alle retourinformatie.

 

Wanneer en op welk rekeningnummer stort u het retourbedrag terug?

Wij streven er naar om uw retour binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Wij storten het bedrag terug op de betaalmethode waarmee u online heeft betaald. 

Tip: kruis op de meegeleverde pakbon aan welke producten u heeft geretourneerd. Dit scheelt aanzienlijk qua tijd met de verwerking van uw retour. Wij kunnen u vervolgens sneller terugbetalen.

Uw Verfstein account
Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account bij Verfstein.nl heeft u direct één overzicht van alle bestellingen en volgt u eenvoudig uw geplaatste order. Bovendien gaat afrekenen binnen uw account nog sneller en hebt u de mogelijkheid om verschillende verzendadressen op te slaan. Ook de facturen kunt u terugvinden in uw account. Klik hier om een account aan te maken. Registratie is gratis.

Hoe maak ik een zakelijk account aan

U kunt uw bedrijfsnaam opgeven bij registratie. Wenst u een persoonlijke offerte ontvangen? Vraag dan hier een offerte aan.

Het inloggen lukt niet meer, wat nu?

Wellicht is uw e-mailadres veranderd of staat er een ander adres gekoppeld aan uw account. Neem gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

U kunt met enkele klikken een nieuw wachtwoord instellen voor uw account. Ga naar deze pagina en druk op Wachtwoord vergeten. Vul vervolgens uw e-mailadres in wat bij ons bekend is en wij sturen u een link toe om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Lukt het niet om uw wachtwoord te resetten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

U vindt de factuur bij de orderbevestiging in uw mailbox. Ook kunt u de facturen van uw bestellingen terugvinden in uw Verfstein account.

Overige vragen
Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Wij vinden dat uiteraard erg vervelend en lossen we zo snel mogelijk samen op. Neem contact met ons op.

Ik heb een klacht. Waar kan ik dat kenbaar maken?

Vervelend, wij komen graag met u in contact zodat wij het gezamenlijk kunnen oplossen. Bekijk hier de contactgegevens.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Webwinkelkeur waarbij wij aangesloten zijn. Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wat houdt het keurmerk Webwinkelkeur in?
Hoe zit het met garantie?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een artikel datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor bepaalde artikelen geldt een additionele fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Meer informatie kunt u hier vinden.

Contact
Verstuur
*Verplichte velden